Doha

Så sitter vi nu här, i Doha, och väntar på att nästa flyg ska ta oss till Stockholm och sen ännu ett flyg till Östersund där våra efterlängtade och fina föräldrar kommer att hämta oss <3 

Vi har pratat i flera dagar om allt vi längtar efter hemma. Allt från att köra skoter till något så simpelt som att gå på maxi och handla mat. Så det känns skönt att komma hem. På samma gång känns det såklart väldigt tråkigt och lite sorgligt att äventyret är över. Det har varit så himla kul och vi har gjort så mycket spännande och så mycket tok som vi kan minnas tillbaka till och skratta åt. Och det är en av alla fördelar med att åka med någon, att man har någon att dela minnena med. Det kommer kännas jättetomt imorgon när jag ska sova själv efter att ha sovit i samma säng som Elin i 4 veckor, kommer sakna henne massor :)
Tack för ditt underbara sällskap, ditt härliga skratt och för alla gånger du smörjt solskyddsfaktor på min rygg ;)

Och vem vet, det kanske blir fler äventyr framöver.

Bild från början av resan och slutet. Lite skillnad på hudtonen ;)










Kommentarer
Karin Åslund

Det ska bli så roligt när ni är hemma igen så vi slipper vara oroliga, men kul att ni haft det bra.

2015-02-06 @ 22:04:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannaaaslund.blogg.se

Här kan ni följa mig när jag ger mig ut på äventyr!

RSS 2.0