Sista doppet i havet för denna gång

Båtturen med snorkling igår var amazing! Så himla härlig dag. Först åkte vi till en stor klippa som vi fick hoppa från, den var 8-10 meter hög och ingen från båten ville hoppa först men när Janne hoppade så vågade jag, och sen vågade flera andra också. Sååå kul!
Vi åkte sen vidare till en fin avlägsen strand där vi fick sola och bada innan vi blev bjuda på en supergod lunch som dom tillagade i den lilla båten. 
Sista stoppet blev vid ett rev där vi fick snorkla. Det är ju bland det roligaste och häftigaste som finns så jag hade kunnat simma omkring där i flera timmar. Jag tog med mobilen (i vattentätt fodral) och filmade under vattnet men eftersom det fanns så mycket att titta på blev filmen lite snurrig så jag lägger inte ut den. Nöjda och glada satte vi oss sen på stranden och tog en öl.




När en solglasögonförsäljare kom förbi nämnde Janne för tusende gången att han skulle haft ett par nya men inte ville köpa av han på stranden, och så tappar försäljaren ett par när han gått förbi oss! Så Janne tjuvade dom och så var problemet löst :)

Idag är våran sista stranddag för imorgon åker vi buss till Phnom Penh där vi ska bo två nätter innan vi flyger hem. Så vi ska passa på att njuta i fulla drag idag. Bada massor, köpa hummer och massa frukt av dom på stranden, ta massage och kolla på solnedgången.


Correction: Eolia beach bungalow resort.



Kommentarer
Karin Åslund

Å vad härligt ni ser ut att ha,men det är tomt efter här er här hemma.

2016-01-16 @ 09:59:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannaaaslund.blogg.se

Här kan ni följa mig när jag ger mig ut på äventyr!

RSS 2.0