Occheuteal beach

Nu är vi äntligen krya igen båda två. Igår var ett hemskt dygn och båda låg helt däckade, Janne låg till och med yrade då han hade så hög feber. Och inte nog med att vi mådde piss! Det kröp en kackerlacka på min arm när jag låg i sängen! Då ville jag bara grina, men jag var nog så uttorkad så det gick inte. 

Efter 12 timmars sömn vaknade vi relativt pigga och fick i oss lite, lite frukost. I övrigt har vi inte ätit på 48 timmar. Så vad som orsakade att vi blev så sjuka undrar man ju. Det senaste vi åt var middag på förra hotellet, och sen tog det över 16 timmar innan jag blev dålig. 

Vi knatade ner till stranden efter en liten tupplur efter frukosten där det var himmelskt skönt att ligga. Havet var ljuvligt och det måste varit minst 28 grader! Jag läste Lonely Planet där i solen och läste om en strand där man skulle passa sig för rånare och diverse konstiga typer. Och ja, självklart var det stranden som vi låg på. Well, vi ska dit imorgon också men lämnar nog allt av värde på hotellet. Vi har gjort en deal med en kvinna på stranden som ska ge oss massage och "raka" mina ben med en tråd! Superspännande :) 

Vi har även bokat boende på ön Koh Rong från onsdag och 4 nätter framåt. 



Kommentarer
Mamma

Gott att höra att ni är krya igen!!!! Janne, nu snöar det här :-D

2016-01-04 @ 22:04:36
Anonym

Fint åt er. Inte behöver ni oroa er för rånare, Janne smälter in så fint å ser ut som ortsbefolkningen.

2016-01-06 @ 12:11:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannaaaslund.blogg.se

Här kan ni följa mig när jag ger mig ut på äventyr!

RSS 2.0