Tycka-synd-om-oss-dag

Fyfan vad det är synd om oss idag..
Natten spenderade vi på två olika nattbussar i 12 timmar där vi knappt lyckades sova någonting. Till slut sa dom att alla skulle kliva av bussen och ingen av oss visste vart vi var eller hur vi skulle ta oss vidare. Janne lyckades googla vart vi var och vi insåg att det var minst 5 timmar kvar till Koh Kong, om det skulle komma någon buss och plocka upp oss. Så vi bestämde oss för att strunta i Koh Kong och åka till Koh Rong istället. En svindyr tuktuk tog oss ner till centrum där vi skulle boende och båt ut till ön men det krånglade på och jag blev mer och mer orkeslös. Så vi satte oss på en restaurang för att googla lite och kolla om vi kunde få tag på något boende här i Sihanoukville. Jag blev mer och mer yr och illamående och svepte i mig en juice och ett glas med resorb utifall det var pga uttorkning jag mådde dåligt. När vi väl bokat boende skyndade vi oss till en tuktuk så jag skulle kunna lägga mig på hotellet men precis när vi skulle in i tuktuken kände jag att det var kört. Som tur var hann jag säga till Janne att jag behövde en påse och SOM TUR VAR hade han en så jag slapp spy ner hela vagnen. 
Väl på rummet började Janne bli dålig så nu 5 timmar senare ligger vi fortfarande här och mår dåligt. Vi håller tummarna att vi blir kry ikväll och att vi orkar kolla in det här stället och stranden imorgon istället. 

Fräscht hotell iaf! Dagens enda tummen upp :p Sihanoukville plaza hotel. Nu ska vi försöka göra upp en plan för hur vi ska få i oss något att äta som inte är mat, för mat klarar vi då rakt inte av just nu. 




Kommentarer
Anonym

Bloddy Mary. Bra både för kropp å själ.

2016-01-03 @ 10:36:44
Marlene

Men fyyy! Krya på er! Kram

2016-01-03 @ 13:49:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannaaaslund.blogg.se

Här kan ni följa mig när jag ger mig ut på äventyr!

RSS 2.0