Sok San Beach

Vi är nu på ön Koh Rong.  Vi bor i ett skjul skulle man kunna säga. Det är stora glipor i golvet och där under är det vatten. Ofräscht vatten där allt som hamnar i toaletterna rinner ut. Vi har tak, men det är öppet mellan väggen och taket och där bor det en fladdermus. Vi har döpt honom till Robban. Här på ön stänger dom av strömmen om nätterna, vilket gör att den lilla fläkten på rummet stannar och det blir fruktansvärt varmt. Men det står vi ut med eftersom det är helt fantastiskt vackert här. Vi bor på en 7 km strand där det endast är bebyggelse i ena hörnet av stranden. Sanden är kritvit och havet är så klart och har den finaste färgen jag sett. Här trivs vi bra. 

Wifi är svårt att få tag i, så nu har vi tagit en morgonpromenad förbi det finaste hotellet här och sitter på deras brygga för att sno åt oss lite nät.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannaaaslund.blogg.se

Här kan ni följa mig när jag ger mig ut på äventyr!

RSS 2.0