Otres beach

Vi kom med färjan och checkade in på vårt nya place Eolia Hotell. Ner på stranden en sväng där vi bokade in en båttur med snorkling till nästa dag, men på kvällen blev Janne dålig igen så vi fick skjuta fram den två dagar, till imorgon fredag. Då Janne låg på rummet hela dagen igår spenderade jag den på stranden och lyxade till det med manikyr och pedikyr. 

Idag har vi letat oss till en annan strand, Otres 2. (Vi bor på Otres 1) Där var det mer chill och finare strand. När vi tyckte att vi tröttnat på att ligga i solen hyrde vi oss en kajak och paddlade iväg. Första biten när vi paddlade på öppet hav var det lite läskigt och det kändes som att kajaken skulle välta när det kom någon större våg, men när vi hittat till flodmynningen och åkt in där blev det lugnt och härligt att flyta omkring. Vi blev lite trötta i armarna av paddlingen och unnade oss varsin 60 minuters massage på vägen hem. Så vi myser på :) 

Men imorgon blir det båttur! Det ska bli jätteroligt att besöka lite andra öar och snorkla.



 
 


Kommentarer
Mamma

Bruna och fina <3

2016-01-14 @ 12:37:14
Linnéa

Jättebruna och fina!! <3

2016-01-20 @ 07:30:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannaaaslund.blogg.se

Här kan ni följa mig när jag ger mig ut på äventyr!

RSS 2.0